I fight for the the days I don't think of you.

fikat på lejas
 
Hejhej!
Är det bara jag som känner att tiden bara svischar förbi? Idag har jag knappt hunnit göra nåt. Hann plugga i kanske 2 timmar innan jag sprang och mötte Jossis för en fika i regnet! Har verkligen öst ner kan man säga.. Sen stack jag hem och käkade och tittade på en film. Jag vet, dumt dumt! Men lyckades faktiskt ta mig samman efteråt och pluggade tills nu. Har snart läst klart den första utav 3 böcker, så jag känner mig inte nervös inför tentan på måndag. Skönt!
 
Nu tänkte jag däremot sluta för idag och mysa till det lite med min ask med vindruvor och min ask med jordgubbar. Jag tänke försöka se filmen "Life of Pi" ikväll. Tydligen är det blandade åsikter kring den så ska se vad jag tycker :)
Men först ska jag betala en räkning, tråkigt men det måste göras!
 
Imorgon tänker jag inte röra mig ur fläcken utan ska dränka mig själv med plugg. Lär bli svårt eftersom jag får CSN imorn så shoppaholicen inne i mig kommer vilja göra något helt annat! ajajaj.
Hoppas ni haft en super mysig dag, puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0