Keep your fingers crossed.

Hej!
Idag är det vår!! Köpte en ny vårjacka igår så hade på mig den idag och frös inte ett dugg :)) Yaay!
Idag iaf, hade jag en föreläsning vid 10 som jag såå kunde ha skitit i och sovit. Men imorn sätter det igång på allvar i alla fall! Vi läser om konsumtion och marknadsföring nu vilket jag verkligen tycker är intressant så det blir en intensiv men rolig kurs! :)

Har föresten varit i Stockholm i två dagar nu och jag tycker faktiskt det är grymt skönt. Kan andas på ett helt annat sätt än i hemma.
I left my troubles at the door.
Ja lite så faktiskt.
Nu däremot ska jag göra lite annat!
Puss<3

• blivit små beroende av popcorn, så bjuder på en bild från tidigare idag när jag kika på film och myste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0