Kiss me like it's do or die.

Hej!
Känner mig duktig som skriver kl. 19 istället för 24 som det oftast brukar vara! Haha. Tänkte skrivit runt 12.30 men tiden verkligen flög iväg och jag har haft fullt upp sen 9 imorse då jag vakna.
Men nu har jag i alla fall städar huset, bokat biljetten hem, packat och pluggat en del så det känns så skönt.

När jag kommer tillbaka till Stockholm är det för tentan såklart, men även till den sista delkursen! Sen är det slut och det känns så konstigt.
Ännu konstigare är det när det känns som man gått vidare redan till nästa kapitel i sitt liv! Planerar för fullt inför min flytt till Norrköping och med jobb och allt det där. Så det blir dubbelt att tänka på Stockholm. Men ska satsa allt jag har in i det sista!
Sen ska jag unna mig semester och kanske en resa. Längtar redan!!
Men nu måste jag fortsätta plugga.

Ps. Ledsen att de blir mkt snack om plugg nu men det är en rätt stor tenta och så det är typ allt jag gör! Haha.
PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0