Let's colour the world in blue.

Haha gubben tycker inte om att jag pluggar så mycket!
Hejhej!
Fy va jag känner mig trött på mig själv och att jag alltid skriver så sent! Men det är så svårt att hinna på dagarna men jag ska bli bättre på det, promise!
Häromdagen skrev jag att det kändes som tiden svischade förbi och att jag knappt hann med att göra något. Idag var en sån dag igen, fast att tiden räckte till, till mycket. En snabb med produktiv dag helt enkelt!
 
Vaknade vid 8 idag och gjorde mig iordning och stack iväg på en lägenhetsvisning. Japp ni läste rätt! Var faktiskt riktigt roligt och lite läskigt. Men som tur var så var Jossan så söt att hon hängde på. Jag valde dock att tacka nej till lägenheten för den var inte riktigt min stil helt enkelt + att jag inte vet var jag hamnar till hösten. 
Sen stack jag och Jossan och fikade en snabbis på Lejas och pratade om allt möjligt, mysigt värre♥
Vart tyvärr tvungen att dra mig hemåt efter ett tag, för att fortsätta plugga, har som jag kanske nämnde min tenta på måndag. Usch och fy! Haha.
 
Sen vid 14 mötte jag upp Isabelle för lunch på Cactuz. Är alltid lika kul och träffa henne! Man får så sjukt mycket energi av henne och det är så skönt! Vi satt och tjejsnackade och pratade om allt mellan himmel och jord och gjorde små planer för framtiden!
Har helt enkelt haft en super mysig dag och som tur är, är jag snart klar med min sista bok, sen blir det repetition och lite sånt. På söndag blir det hemfärd till Stockholm igen och så dröjer det till den 31 maj innan jag kommer tillbaka igen. Känns så tråkigt för jag trivs jäkligt bra hemma för tillfället. Haha! Men det ska bli skönt också på ett sätt. Träffa J igen och återförenas med alla mina kläder och skor typ! :)
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, blir alltså ingen utgång ikväll, behöver som sagt plugga och vara pigg imorn så jag kan göra det sista. Men jag hoppas att ni som ska ut har det riktigt kul! Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0