& live while we're Young.

Hejhej!
Idag mår jag bättre hörrni!
Dock har jag i två dagars tid vaknat upp på ett otroligt obehagligt sätt. Grannen sätter igång och borrar i väggen jag sover vid kl. 09.00 ! Har sån lust att slå ihjäl honom!! Men förhoppningsvis slutar han snart.
Så fast klockan är knappt 14.00 så känns det som klockan är mer för mig. Har hunnit sminka mig med mitt nya smink, älskar det! Och även stuckit iväg och handlat :)

På bilden ser ni föresten mitt nya smink.
Till vänster är en flytande eyeliner, som jag ska försöka att lära mig att använda. Och i mitten är min nya favorit mascara!
Så värd pengarna!
(Ska visa bild på mina fransar i nästa inlägg)
Och till höger är en mineralfoundation som är så jäkla lätt och man känner sig inte sminkad alls vilket jag tycker är sjukt skönt.
Kan rekommendera allt!
Nu ska jag däremot käka lite lunch,
Hörs senare finisar. Puss❥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0