my love should be illegal.

Hej!
Åååh va mätt jag är. Jag gjorde mig en ost och skinkpaj och efter några bitar av den, belönade jag mig själv med en ask vindruvor. Mätt är bara förnamnet!
Ikväll har jag börjat kolla om grey's, säsong 1 är så grym ;) men ska snart ta ett avbrott och kolla Arrow! Han är ju så snygg att man dör!
Och påtal om snyggt, så har jag vart och klippt mig idag. Blev en förändring faktiskt :) kanske visar en bild imorn.
Nu ska jag fortsätta med mitt grey's kollande, J kollar handboll, tråkigare finns det inte, så det blir en myskväll by myself!
Puss på er <3

• och påtal om hår, kan faktiskt inte hjälpa att sakna mitt "gamla" hår. Bild från i höstas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0