show your shadow.

Hej!
Vet ni vad? Idag är jag riktigt lycklig. Jag är inte ofta lycklig, glad är jag alltid nästan, men inte ofta lycklig. Det låter kanske som nåt sorgligt men det är bara ett faktum och vet ni vad? Jag är glad för att jag inte är lycklig hela tiden för då försvinner ju det speciella man känner när man är lyckig, då blir det ju som vilken känsla som helst!
Anyway.
 
Idag har jag haft en så jäkla bra dag helt enkelt. Duschade och plattade håret, som blev så sjukt snyggt! Hade även en jäkligt bra sminkdag + att jag tyckte min rumpa var grymt snygg idag. Haha !
Sen hade jag en mysig kväll med film, godis och vin med Jossis, skrattade gott kan jag lova.
Vardagslyx på hög nivå :)
 
Just nu sitter jag och skriver här samtidigt som jag lyssnar på så sjukt bra musik. Älskar när man hittat nya låtar som man inte lyssnat sönder och som man bara vill lyssna på hela tiden.
Imorgon måste jag plugga, om mina böcker kommer dvs... Glömde de så klart i Sthlm! Så J var så sjukt snäll och skickade de med posten, räddare i nöden typ (: Så om de kommer tills imorn så blir det en massa plugg annars blir det att gå ut och gå en massa! Länge sen jag gick Fossum nu..
Hoppas bara att det inte regnar, då blir det helt andra planer.
Men nu ska jag snart sova, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0