Well, well. What do we have here?

Hej!
Skriver rätt sent för det har varit fullt upp hela dagen. Kom till Uddevalla vid halv tre och mötte upp Jossis för en snabb fika, mysigt! Och sen vart det iväg med pappa och fixa lite :) sen har tiden bara flugit iväg och nu är jag här!
Trött som attans men nerbäddad i min egna sjukt härliga sköna underbara säng ! Fan va jag älskar dig <3

Ställde mig på vågen innan föresten, vägde 2 kilo mer än för 3 veckor sen! Yaay! Träningen funkar ;) Hahaha not.
Imorn blir det en rätt busy dag också! Ska träffa tjejerna och fixa en del innan det så skriver när och om, jag hinner.
Hoppas ni haft/ har en underbart härlig fredag! <3

• bjuder på en oseriös bild så får ni er ett gott skratt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0