Fly away little butterfly.

Hej!
Fan jag får panik! Jag har en fjäril i min lägenhet!! Asså jag vet inte hur jag ska få ut den. Vill verkligen inte döda den... Fan då :(
Någon som har några tips??

Upptäckte den lilla krabaten när jag plattade håret. Höll på o bränna mig, så rädd blev jag. Haha

Well. Vad har hänt mer idag?
Jobb och huvudvärk. Har haft huvudvärk hela dagen så det är rätt segt. Blev lite bättre när jag sov innan men nu är den tillbaka.
Kan det va en reaktion till att jag har knappt några dagar kvar här i Norrköping? Har fortfarande inte fatta det...
Sommaren har gått alldeles för fort!
Och fan vilka fina människor jag träffat här, och nu måste vi skiljas åt! :(
Börjar nästan gråta. Fyy

Aja jag har ju min fjäril i alla fall! Haha
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0