I wanna see the truth in your eyes.

 
Hejhej!
Attans hörrni. Jag måste bli bättre att blogga från datorn. Det blir verkligen mer ordentliga inlägg då.
Nu förtiden så blir det oftast ett snabbt inlägg från mobilen när jag är på språng. Inte bra!
 
Idag är det onsdag för er som inte märkt det. Jag är fortfarande ovan vid dagar. När jag jobbade så vart det liksom mer att man jobbade ett antal dagar i streck sen ledighet. Så det spelade ingen roll om det var tisdag eller lördag jag var ledig lite då och då. Iaf!
Idag har jag sprungit runt på Torp och kikat i affärer och skrivit upp en massa saker jag vill ha inför flytten. Bla. En ny cykel ;)
Flyttar på lördag nästa vecka. Tills dess måste jag ha packat klart. Hur långt har jag kommit hitills? Ehm.. ingenstans?
Men jag köpte flyttlådor idag så det går saaaaakta men säkert framåt.
 
Just nu sitter jag och käkar havreflarn och kikar på True Blood. Bra kväll!
Ska faktiskt se om den serien tänkte jag. Såg på den innan men nu har jag tappat bort mig.
 
Nej nu ska jag koncentrera mig på serien. 
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0