If yesterday was today, today would be tomorrow.

Idag är en såndär dag med mycket val. Mycket som ska beslutas och det känns otroligt läskigt samtidigt som det är så otroligt skönt. Liksom att ha valmöjligheter.
Tänk på de människor som inte får göra egna val. Som inte får ha sin frihet.
Jag tycker så himla synd om dom.
Och blir självklart arg för deras skull. För frihet är något alla borde ha. Som en självklarhet!
Men i alla fall. Det här inlägget var inte menat att handla om frihetsberövade människor..

Idag är en dag av massa val.
Små och stora. Liksom "ska jag klippa mig korthårig?" Eller "ska jag köpa den här möbeln?", "vill ja ha mina käkar avsågade och tillbaka satta med titanplattor?".
Ja ni fattar vad jag försöker säga.

Jag önska bara att valen inte kändes så stora. Mest av allt önska jag väl att jag visste vad jag ville. Blä!

Ska försöka tänka på annat.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0