No life worth living.

Hejhej!
Asså idag när jag vaknade och slog på tvn fanns det fan inget värt att titta på. Så jag slog på 11an och kikade på tvshop istället! Haha.
Var en av mina favoriter, den där nonstick pannan. Verkar grym faktiskt!
Det enda jag verkligen störde mig på var hur allt de gjorde var med lågkalori ingredienser. Wtf is up with that?
Varför ska allt vara så?
Jag skulle verkligen inte orka leva om jag hela tiden skulle tänka på hur mycket kalorier jag får i mig!

Men som tur är behöver inte jag ägna mig åt det :))

Wellwell, kom nyss hem efter att ha tagit en snabb shoppingtur.
Hittade en mascara och en tröja.
Helt okej shopping faktiskt!

Nu ska jag laga lite mat och dega i soffan resten av kvällen.
Imorn blir det Stockholm, äntligen !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0