Oh honey, I don't want your love.

Hejhej!
Har haft fullt upp de senaste dagarna med att förbereda inför flytt och sen har det hänt lite personliga saker också vilket har gjort att jag inte har bloggat.
Men nu är jag här!
Igår träffade jag Isabelle. Riktigt länge Sen nu så det var super kul att se henne! Blev en tur till torp och Ikea. Mysigt. Blir att ses igen på torsdag :)

Idag har pappa och jag varit på Ikea och köpt lite saker som det var få kvar av. Typ som mitt skrivbord, bara 2 kvar. Men jag fick det ena som tur var :)

Sen idag har jag satt ihop möbler och kikat True blood. Skön dag helt enkelt!
Imorgon ska jag gå och klippa mig, behövs verkligen! Hatar hur slitet mitt hår är nu..
Sen ska jag börja packa på riktigt.
Det är verkligen mycket som ska med!
Nu däremot ska jag se klart på säsong 4. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0