The next ones.

Hej! Godmorgon osv.
Eller godmorgon kändes lite fel när jag vaknade halv tio.
Har duschat och packat sen dess. Nu tar jag en liten paus och äter lite frukost och tittar på tv. Börjar se bra tomt ut här nu. Två månader av mitt liv får plats i två väskor. Läskigt! Haha

Igår kväll var jätte kul förresten :)
Stannade inte jätte länge för jag ville hem och sova. Känns som jag inte sovit på veckor. Men middagen och bowlingen var toppen!
Men nu är jag så sugen på att åka hem så jag spricker! Vill hem till min prins, till mina kompisar och familj♡

Men fan Norrköping, den här sommaren var grym! Bästa människorna, härligaste vädret och roligaste upptågen! Kärlek♡


• inga bilder så bjuder på en packbild. Tråkigt jag vet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0