5 saker ni inte visste om mig.


Tänkte jag körde en liten sånhär lista innan jag går och lägger mig. 
Puss! 

Jag har en lapp vid min säng där det står "Be happy" för ibland glömmer jag att vara det. 

Jag har jätte svårt för att ta komplimanger. Jag tycker mest det är jobbigt och vet aldrig vad jag ska säga när jag får dom.
 (lyckas dock få ur mig tack iaf) 

Jag har totalt 4 människor (förutom min familj) som jag litar på till 100%. 

 Det jag älskar mest med mig själv är att jag aldrig har tråkigt med mig själv. Jag hittar alltid på saker att göra och behöver inte umgås med folk 24/7. 

Jag har haft mitt hår plattat så gott som hela tiden i 10 år vilket gjort att jag inte känner igen mig själv med lockigt hår längre. Det känns sjukt! 

Visste ni det här? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0