After all the wars in my head.



Åh jag är så trött!! 
Gick och la mig sent igår. Typ 02.00? Inte bra när man skulle upp 08.30 för att hinna packa det sista och sticka iväg för en heldag i skolan.... Dumt dumt! 
Men satt och hade alldeles för roligt i köket med Pernilla till tolv och sen skulle jag packa, duscha, platta håret osv. 
Nu sitter jag på tåget mot Uddevalla i alla fall! Ska hem på julbord och mysa med familjen. Träffa min älskling och pussa sönder honom. Lilla pälsboll. Kärlek.

Och så får jag äntligen ge mina föräldrar presenterna från London. Va jag har längtat! Hihi. 
Har ingen aning var jag är nu men ska va framme typ 18, så nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på musik. 
Puss

middag i Göteborg med Pernilla igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0