Alkolås på min chokladkalender.




...Ja men lite så!

Här har man varit duktig och varit ute i mer än en timme och powerwalkat och ska unna sig sin första bit choklad från en chokladkalender på år och dar och så är den omöjlig att komma in i! Men med lite skicklighet (Läs: sax) kom jag till sist in i den. Hallelulja va gott! Hur ska jag lyckas hålla mig från att äta alla bitar direkt?
Genom att öppna min andra kalender såklart! ;) hihi.
 
Och ser ni föresten? Inga långa naglar mer och inget nagellack. MARIA HAR BLIVIT TOKIG!
 
Föresten hur mår ni föresten? :) Jag mår super. Solen lyser och ja, allt bara leker!
Nu ska jag vara så hurtig att jag ska städa faktiskt. Ska använda mina nya städartiklar som jag köpte på Ullared i tisdags. Spännande :D
 
Jag låter er veta hur det gick !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0