Bikiniångest.


Gaaaaaaah!!! 
Guu va jag hatar att prova bikinis! Eller aa det är väl en lögn egentligen. Har verkligen inga problem med det när jag är ute och shoppar. Köper alltid en massa nya varje år. Men just när man ska stå framför spegeln hemma och kika, helt vinterblek och allt. Liksom jaha det är såhär man ser ut? Haha. Super löjligt egentligen för man borde verkligen vara grymt nöjd med hur man ser ut. 

I alla fall jag. Om man ska vara klyschig och inte tro att man som smal inte kan ha kroppskomplex...

Fast för mig är nog inte problemet att andra ska döma mig eller liknande på stranden eller var man nu är, utan problemet sitter hos mig. Vilket jag tycker är skönt för jag skiter verkligen i om folk stirrar på mig. Jag njuter nästan av det. Liksom om någon med mindre smal kropp stirrar surt på mig så tycker jag bara det är kul. Jag är störd! Haha. 

Men jag ska faktiskt ta mig samman nu och prova mina 4 favorit bikinisar och se om de får följa med till värmen. 
Pusselipuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0