Blogga eller inte blogga...



Jag har tänkt. Haha det gör jag ju inte hela tiden, höhö ;)
 Nää men helt ärligt! Är det inte väldigt konstigt, det här med bloggar. Hur man öppnar upp sitt liv för vem som helst och för typ super stora bloggare som Blondinbella som har bloggat i flera år. Hur vissa människor blir som besatta av hennes liv och lägger sig i allt hon gör och vissa går så långt att de stalkar henne! Det känns sjukt!

Min blogg är inte på långa vägar så stor. Men jag tycker det känns olustigt  att blogga om mitt liv ibland ändå. 
Liksom just det att vem som helst kan läsa. Vänner och fiender. Människor som vill en väl och folk som missunnar en allt. 
Men ändå så fortsätter jag...

För det är kul! 
Det är verkligen det. Dels för mig, det blir som en dagbok och något att kolla tillbaka på om några år. Men även för er, antar jag, eftersom ni fortsätter att läsa. Hihi.

Men som jag nämnt innan. Vissa saker kommer jag aldrig att skriva om. 
Typ som kärlek.
För låt oss vara ärliga!
T.ex Vem jag är kär i eller är tillsammans/ på G med, vet de som behöver veta det. 
Och vet du inte det, så finns det nog en anledning till det! ;)

Men för att göra en lång historia kort. Jag tycker verkligen att det är kul att blogga! Och att ni, älskade bloggläsare!! Vill läsa. 
Massor av kärlek till er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0