Hit the road Jack.



Det snöar! Och nej jag är inte glad. 
Varför bor jag i Sverige? Jag som hatar kyla och snö. Menmen, desto fortare den kommer desto fortare försvinner den! 

Är ju hemma just nu och det verkar som det är kaos i Varberg. Hoppas bara jag kommer tillbaka på måndag!
Men innan dess blir det  bland annat utgång med Moa imorn och julbord på lördag. Skoj :)
Och ikväll ska jag njuta av min säng. Det är sjukt vilken skillnad det är på sängar. Vill aldrig lämna min säng här igen! Haha random ämne eller? 
Just nu kikar jag på Scandal
Grym serie, kika kika kika om ni inte redan gjort det ;)

Men nu ska fortsätta kolla. Godnatt!

Hur jag kände idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0