Om jag vore en höstdag.

//Haha bjuder på en suddig bild på mig från igår. - Lyckan att få en garderobslapp heter den.//
 

Ikväll vill jag vara en höstdag.
Vara vacker och inte bry mig om kylan runt omkring mig. Stå vacker och färggrann in i slutet. 
Jag antar att jag är en vinterdag. Kall, ibland alldeles stilla och ibland stomrig som ett hav. 
Helst av allt vill jag vara en sommardag. Varm, ljus och glad.

Just nu sitter jag och jobbar med mina rättsfall. Jag har ett halvt kvar, vilket känns helt underbart!
Det är roligt, men oj va svårt det är! Det är så himla mycket hela tiden så man vet knappt var man ska börja men jag tror jag löst det rätt bra!
Senare ikväll ska jag hem till Pernilla (Vi bor i samma korridor, hihi) och spela Zelda. Eller jag ska kolla på. Älskar att göra det. Så himla kul av någon konstig anledning. Barndomsminnen maybe?
För er som inte märkt det då så är det söndag. Vilket i vår korridor är typ ångestdagen, haha!
Vad ska vi göra med våra liv? Är en väldigt vanlig fråga vi ställer oss! ;)
Men idag har det faktiskt mest varit skratt och lite lycka kanske? Var en bra utgång igår antar jag...
Och jag tänker inte ens kommentera min. Men jag hade också kul! Det har jag alltid med mina babes♥
Men nu blir det inte fler utgångar i Varberg på ett tag, ska ju hem på tisdag.
Men kommer tillbaka i tid för Nyår ;) Då ska vi fira som attans! wihooo.
 
Och nästa söndag åker jag mot solen! Helt sjukt att jag ska få komma till värmen. Jag längtar efter att känna värme. Att se solen!! Och att slippa jacka och boots... Åh snart♥
 
Men nu måste jag ta mig samman och skriva klart det här. Annars får jag inte kika på när Pernilla spelar :(
Ha en toppen söndagskväll och stor puss på er fina fina ni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0