Toronto.



Hejhej! 
Jag förstår inte vad som händer med dagarna? Känns inte som det går mer än två timmar innan det är mörkt igen och jag orkar verkligen inte göra något om dagarna! Tog mig dock i kragen och kikade på två föreläsningar, men som vanligt behöver man alltid göra mer än vad man gör. Ska verkligen satsa stenhårt på studierna nu under jul så man inte får det så jobbigt nästa år ;) 

Just nu tar jag däremot ledigt från pluggandet och kikar en film innan jag ska sova. Sista natten innan det är dags att åka hem! Om jag kommer hem för all snö. Ja nu ser ju bilden...

Men först ska jag fixa lite och göra ett ärende. Känns ändå skönt att åka tillbaka! Även om jag kommer tillbaka om två veckor ;) 
Och då går även flyget mot värmen.
Äntligen !!

Sov så gott nu finisar
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0