Unwritten.





Hej! 
Åh sötisar vad jag gjort nudå?! Har självklart skurit mig i fingret vilket blev rätt djupt. Är nervös att jag inte ska kunna bada när jag ska utomlands på söndag. Åh klumpige jäkel! Haha. 
Håll tummarna för att jag läker fort! 

Nää nu pratar vi om något annat. 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Hängt med mamma, packat och gjort ärenden. 

Väldigt lugn dag faktiskt :)

Annars då? Saknar mina fina vänner i Varberg. Känns tomt redan! Tur att jag får se några av dem på Nyår i alla fall. 

Just nu kikar jag på The Hills på Viaplay. Guu va jag älskar min Viaplay. De har verkligen mycket filmer och serier och det bästa är att det är gratis i en månad!

Så om man vill kika Paradise Hotel utan reklam, kika in Viaplay ;)

Men nu ska jag krypa till kojs. 
Sussa söt! 

• Min nya topp och packelipack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0