You will never be me.



// Asså min katt är ju för söt! - dags att vakna!! //

Godkväll och sådär! 
Jag sitter i någon slags The Hills koma. Har kikat alldeles för många avsnitt på raken vilket gör att min hjärna är överpumpad med drama
Jäklar va det ska bråkas i den serien. 
Tur att man slipper det :)

Vad har jag gjort idag då? 
Jag spenderade dagen på Torp med Jossan och Annette. Så himla kul! Stötte på Annette av ren slump så det var verkligen en toppen överraskning
Köpte några sista minuten julklappar, vilket känns så skönt för jag hade lite panik där ett tag. 

Imorgon ska jag bara packa. Kan inte fatta att jag åker på lördag. Eller tidigt på söndag egentligen. Ska bli så jäkla skönt! Men nu har jag tjatat klart om det. 

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Sov till elva idag och hade gärna sovit en timme till men det tyckte inte kissen. 
Sov så gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0