COME TO MAMA.

Hejhej!
Tycker det är rätt kul att jag tycker om min bok nu när det börjar närma sig slutet på den. Tycker så synd om mannen i boken som inte får sina känslor besvarade (i alla fall inte så långt som jag kommit) lille snutten! Vi får se hur det går :)
Är på kapitel 11 och boken har 14 kapitel så slutet är nära! Shoppaholicen inom mig vill unna mig själv något för att jag har varit så duktig och läst, det lutar mot den här fusk pälsen. Tycker den är så sjukt snygg! Hade kanske inte stylat den så wannabe Angelica Blick som Kenza gör på bilden ifs... Men oj va nära jag är på att trycka på "Köp" knappen! Leverans på 3-5 veckor såg jag nu, inte lika attraktivt, vi får se om det blir någon belöning. Jag har gjort planer med en vän nu att åka till London i slutet på Mars så får hålla i pengarna lite. Längtar som attans!!!
London baby, I'M COMING! Föresten för er som kanske vill veta, pälsen finns hos Chicy.se:)
Bild lånad från Chicy.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0