FAITH, HOPE, LOVE.

Hej!
Hur mår ni? Jag mår sådär. Jag känner mig väldigt trött och tung i huvudet. Tror det har och göra med att jag gick och la mig alldeles för sent och inte riktigt fick sova ut eftersom jag skulle iväg. Men det blev lite ändrade planer med Emilia, så jag stack till Kista Gallerian istället och tittade runt. Hittade ett par skor från Belle shoes. Likadana som jag köpte i rött fast i grönt. De är sjukt snygga och jag skulle lätt vilja ha ett par i alla färger som finns! Har inte kunnat prova dom utomhus än då det är hur mycket snö som helst här, men jag tycker de är grymt bekväma så lär bli att ha med ett par när jag sticker hem!
Ber föresten om ursäkt för den dåliga bilden, måste verkligen hitta en kamera snart!
Nu ska jag ta en alvedon och äta lite vindruvor och hoppas att vad den nu än är, försvinner.
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0