MICHAEL KORS.

Hej!
Har suttit hela dagen och bara läst så dagen har verkligen flugit iväg för min del, därav den dåliga uppdateringen! Just nu tar jag mig en välförtjänt paus och drömmer mig bort på Michael Kors hemsida. Älskar klockorna och skulle gärna vilja ha en av varje! Här har jag samlat mina favoriter, och jag hoppas att jag införskaffar en snart! En klocka har inte stått högt på min önskelista förut då jag har en tatuering på vänster handled som skulle bli täckt av tatueringen (vilket var min plan när jag gjorde den) men nu blir jag så sugen! Skulle jag köpa en imorgon skulle det blir nr 2 eller nr 6. Så sjukt snygga! Vad tycker ni? :)                                                                   
                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0