CHERRY BERRY.

Hej!
Har tänkt lite själv på mina rubriker på mina inlägg. Oftast har de inget med inlägget att göra alls utan är mer "djupa" saker eller idéer som ploppar upp i huvudet när jag ska skriva en rubrik.
Cherry Berry är väl ett sådant exempel!

Nog om det. Idag steg jag upp halv tio och gjorde mig iordning och åkte och träffade Emilia en sväng. Super mysigt! För min del blev det en del shopping. herregud vad jag hittade! Blev att unna sig en del när man fick högsta betyg på en kurs man gjort! Yepp.
Vad jag köpt tänkte jag visa imorgon! Är alldeles för mörk och konstigt ljus just nu. Men är så kär i allt jag hittat. Lite kär faktiskt!
Nu på kvällen mötte jag upp Jossan och gänget för lite kvällsmat på Drottninghoff och nu är vi redo för sängen! Mysig dag <3
Hörs imorn snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0