Hello, hello, goodbye, goodbye

Hej!
Fan  trött jag blir. Har försökt ladda upp bilderna via appen, men den stod bara och laddade och till sist blev det inget så jag tar och skriver från datan för en gångs skull. Brukar inte göra det för den är så seg! Aja.
Här kommer i alla fall, som lovat, mina senaste fynd. Vissa var verkligen riktiga fynd. I like ♥
Ber på förhand om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna. En systemkamera kommer att vara det första jag köper nästa månad!
Skit snygg svart kappa från Mango
Svart jacka med "pärlor" Då 999:- nu 299:- Från Zara
 
Marinblå Blazer från Zara med gulddetaljer.
Ett vitt och ett svart linne från Gina Tricot med strass. 29kr/st!
Aprikos/ rosa tröja från H&M
Vit spetsklänning från Monki. (Ser längre ut än vad den är) På rea 100kr
Super fin krämvit topp med urringad rygg från H&M
Svarta gummiskor från Skopunkten. Update: Läckte in första gången jag använde dom! TråkigtTråkigt blir retur på dom.
Mina älsklingar! Svarta snygga skor med liten klack, guldspännen och gulddetaljer! Skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0