2013. 07. 25.

Hej!
Fan asså jag tror jag dör! Har tappat bort mina hörlurar. Jag älskade typ dom! Får köpa nya efter jobbet imorn men måste åka dit och tillbaka utan och det är typ ett öde värre än döden.
Hela min dag imorgon kommer vara förstörd!
Nej usch va jobbigt.

Idag innan denna hemska händelse har jag jobbat och efter jobbet blev det att betala räkningar och lite så.
Bokade min biljett hem också. Åker på måndag. Äntligen !
Blev även en snabbis på stan med kära Frida. Ytterst trevligt.

Hur är det med er annars då?
Med mig är det okej, men är så himla trött! Upp halv sex igår och åka tåg hela dagen och sen en AW efter det och sen upp kvart i sju idag. Puuuh!
Need to sleep.
Lär ju däcka vid tio.
Men då får jag göra det!
Pusspuss


• arkivbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0