Happy girl.

 
Hej! Åh va glad jag är idag.
Så här glad har jag inte varit på länge.
JAG KOM IN I VARBERG!
Känns så overkligt, shit liksom. Något går för en gångsskull som jag vill.
Jag ska liksom bli någonting, äntligen.
För er som inte känner mig eller som inte känner mig så väl, kan jag berätta att jag ska gå Butikschefsprogrammet som är på 120 hp (2 år).
Och det bästa av allt är typ att jag är nära hem, ungefär två timmar kanske? Och att jag äntligen bor nära Linn♥
Har knappt fattat själv vad som hänt. Gått runt i nån slags chock. Haha typiskt mig.
Beslöt mig för att fira med lite Tacos. Och nu blir det att mysa, popcorn står på menyn tillsammans med en bra film.
Och nästa vecka blir det ännu mysigare när jag äntligen får sällskap. Äntligen♥
Vad har ni gjort idag då finisar?
Och kom ni in på det ni ville (om ni sökte in till H/U)?
Håller tummarna för att ni är lika glada som jag! :)
Pusselipuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0