I really don't care.

Hejhej!
Nu är jag i Göteborg och sitter på tåget mot Uddevalla (det ska gå 19.40)! Hoppas allt är i tid och att tiden bara försvinner iväg.
Vill träffa min älskling så jag tror jag spricker !!!
Satt och höll på att börja stor lipa när jag insåg på tåget till Göteborg att jag skulle få träffa honom om bara några timmar!!!
Och för att klargöra något, min älskling är min katt & jag älskar honom mer än någonting på denna jord.

Hursom!
Ska va framme i Uddevalla vid 21 ungefär så det är en liten stund kvar.
Nu lyssnar jag på bra musik och njuter av livet.
PUSS PÅ ER!

• färdkost • solosäte i första klass • Göteborg • slutdestinationen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0