KEEP THE TRUTH COMING.

Hej!
 
 
Tänkte jag skulle göra en liten sån här lista för det var så jäkla länge sen och det är alltid kul att titta tillbaka och se vad man tyckte då. Och kanske lite kul för er att se vad jag tycker om och så? :)
 

Vilken svordom använder du mest?

- Fan, tror jag.

 

Äger du en iPod?

- Nopp

 

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

- Beror ju på när jag ska vakna men typ sju om jag ska åka till jobbet vid åtta.

 

Hur många resväskor äger du?

- Två eller egentligen tre eller vänta fyra! haha

 

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

- Känner inga barnfamiljer...

 

När var senast någon stötte på dig?

- Haha förra veckan var det nog..

 

Vad åt du till middag senast?

- pasta och baconsås. Mumma!

 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

- Absolut.

 

Vilket riktnummer befinner du dig i?

- 011, tror jag!

 

Är du blyg inför det motsatta könet?

- Beror väl på i vilket sammanhang det är. Men jag är inte blyg som person så säger väl nej.

 

Vilken film kan du alla replikerna till?

- Hitta nemo och lilla sjöljungfrun.

 

Pratar du några andra språk?

- Engelska?

 

Diskar du din egen disk?

- Japp.

 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

- Om han vill så fine, men jag kan betala för mig själv.

 

Vad har du med dig in på bion?

- sällskap och läsk

 

Har du en blogg?

- nää vad är det?

 

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

- HUMOR! Och typ det vanliga, snäll, lojal yadayadayada

 

När sov du senast på golvet?

- Förra året. Fast på madrass

 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

- Minst 5 men helst 9

 

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

- Nej, eller visst kanske inte super kul att läsa en text som är full av stavfel ohc grammatiska fel men jag har alltid själv haft problem med sånt så jag är rätt tolerant med sånt.

 

Vad var det senaste du åt?

- Vindruvor

 

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

- Ja jag har faktiskt funderat på det.

 

Tycker du om att krama folk?

- Njae... Asså det beror ju på. Är det en person jag tycker om så är det trevligt men jag har svårt för kramar.

 

Äger du en digitalkamera?

- Ja. Men har ingen aning om var den är!

 

Vad är du allergisk mot?

f-ck jv-la kiwi

 

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

- Ingen aning vad mina föräldrar hade tänkt men jag tycker Alexander är ett fint namn så gärna det då!

 

Är du bra på att märka om någon är intresserad av dig?

- Haha nej. Blir lika förvånad varje gång. Med mig är det bra med klarspråk!

 

Hur är du som person?

- Om man möter mig för första gången tror jag att man uppfattar mig som väldigt lätt att prata med och typ glad och kanske lite rolig? Haha önsketänkande.

 

Drömpartnern?


- Eftersom han inte finns så får jag väl säga någon som är det vanliga, snäll, glad, humoristisk, positiv, spontan, ärlig, lojal och sen för min del någon som är äldre och tycker om katter. Haha det sista är det viktigaste! 

Råkar han sen heta Shia LeBeouf är det helt okeeej!

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0