Let the song tell the story you can't.

Hej!
Guu va jag alltid bloggar sent. Sorry sorry! Ska verkligen försöka bli bättre på det.
Ikväll kan jag i alla fall skylla på att jag har jobbat och inte kunnat blogga.
Haft en väldigt rolig dag faktiskt! Många härliga gäster som fått en att älska sitt jobb lite mer och världs fina personer som man har turen att jobba med.
Bästa överraskningen dig var lätt att Jessica var tillbaka. Så glad :D

Nu ligger jag hemma i min "säng" och myser med en låda muffins. Ehm... Ja eller de som finns kvar.. Haha

Skönt att man bor själv så man kan gotta sig utan att behöva må dåligt.
Jag har verkligen vissa saker jag tycker om att göra som jag helst inte visar för andra och det är inte att sjunga i duschen ;)

Nää nu säger jag godnatt. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0