Let's play a lovegame.

Hej!
Jäklar va den här dagen har gått fort! Jag vaknade ifs halv tolv. Men kändes välbehövligt att få sova ut, speciellt eftersom jag vaknat varje natt av hosta och nu fick jag äntligen sova en hel natt. Och nu är föresten min röst äntligen återställd helt. Känns nästan konstigt att höra sig själv nu.. Liksom är det här min röst? Haha
Käkade i alla fall frukost lite snabbt och gjorde mig iordning och stack till hageby gallerian ( mirum).
Gick såklart inte tomhänt därifrån, utan hittade ett par skit snygga skor på rean och lite smått, nagellack och sådär.
Men nu är det köpstopp.

Wellwell,
Just nu sitter jag och kikar på 5an, Flightplan. Guu va jag tycker den filmen är bra! Spännande och oförutsägbar, me likey.
Imorn blir det jobb igen. Ska bli skönt, är fortfarande rastlös. Typiskt mig! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0