Oh honey, I was never pure.

Hej!
Hur är läget? Med mig är det bra! Dock
har mitt huvud varit fullt av tankar idag!
Känns som det är en dygnet runt debatt i min hjärna.

I alla fall!
Har jobbat idag men slutade vid 14 så jag har käkat mat, diskat och tittat på film sen dess.
Planerar att åka hem också. Fast det blir i slutet på juli. Längtar konstigt nog inte hem alls. Trivs så sjukt bra här i Norrköping så det kommer kännas väldigt tråkigt att åka sen i augusti.

Och på tal om inget! Jag har typ fått tillbaka min röst också. Såå skönt det känns asså. Tror den blir helt återställd imorn eller någon dag till efter det. Men jag kan äntligen prata!

Stackars Frida som jag ska träffa imorn, hon kommer få höra 6 dagars babblande jag hållit inne. Haha

Men nää nu ska jag kika på en film till och sen får vi se. Ha en fin fredagskväll.
Stor puss till er från mig och mina jordgubbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0