Play. Stop. Play. Pause.

Hejhej!
Nu är jag super trött. Känns som det var över ett dygn sen jag sov fast det knappt var 12 timmar sen. Fast oj det lät rätt länge faktiskt!
Jobbade ju idag så fick ta bussen vid kvart i åtta och shit va motigt det var att gå upp och ta sig dit.
Var t.o.m så trött att jag inte ens kunde somna på bussen!
Aja.
Efter jobbet powerwalkade jag genom parken och hängde lite i entrebutiken med sköna brudar innan jag tog bussen hem.
Lite jobbigt att bussen går 50 på helger, men man får göra det bästa av det! :)
Just nu har jag käkat lite mat och snart tänkte jag börja packa, åker ju på måndag! Men först, lite godis. Det är ju lördag!
Måste springa ut på stan imorgon också och hitta en present. Är ju födelsedagsfirande på schemat. Och jag är sämst på att köpa present till det motsatta könet! Haha
Inspiration?
Äsch frågar någon som vet!
Google.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0