slowly count to one hundred and then go away.

 
Godnatt!

Ja men typ. Jag ska snart krypa till kojs och försöka få lite sömn. Har knappt hostat alls mycket (om man jämför hur jag har låtit) idag så det känns så himla skönt. Som om det vänder nu.
Vad har ni haft för er idag då?
Jag, kära läsare, har haft en historisk dag! Jag har äntligen käkat på Max och jag tyckte faktiskt det var riktigt smarrigt! Tråkigt bara att vi inte har någon hemma...
Iaf! stack dit med Frida efter vi tagit en windowshopping tur på stan ( där jag även träffade en klasskompis från Stockholm! Tänka sig va världen är bra liten asså). Vi passade nämligen på att käka lite snabbt på Max innan bussen till ingelsta gick. Idag har nämligen Frida och jag tagit vårt förhållande till en ny nivå, vi har för första gången "storhandlat" ihop. Haha! Känns bra, som ett naturligt steg för oss. ;)
 
Imorgon är jag ledig också. Känns konstigt faktiskt. Känner mig rastlös, men det går säkert över.
En annan sak jag tycker är lite kul som jag inte nämnt i bloggen är att jag börjat kolla på Indiana Jones filmerna. Har aldrig gillat dom innan, tyckt de varit tråkiga och så men nu bestämde jag mig för att kolla på dom. 4an har jag sett 3 gånger, alla av misstag men tvåan har jag aldrig orkat sett klart så det är min plan för kvällen.
Såg 1an igår och 3an tidigare idag. Vi får se hur det går :)
 
Nää nu har jag inte mer att dela med er guys. Puss osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0