Something keeps me up at night, all my thoughts can't keep quiet.

Jag kan inte sova.
Är ifs förvånad att jag ens somnade från första början. Vaknade av en hostattack och nu är jag klarvaken. 4 på morgonen...
Känner mig rastlös. Men mest i hjärnan och inte så mycket i kroppen.
Det började med verkliga tankar som jag försöker bearbeta men nu känns det som allt är att tänka på.
5 tankar som cirkulerar i mitt huvud just nu.

• Faktumet att jag undermedvetet väljer rubriker som speglar antingen mitt humör eller känslor. I rubriken kan man läsa av mycket vad som försiggår bakom scenen.

• Antagningsbeskedet kommer på fredag. Känns oroväckande att ens framtid (inom de närmsta åren) ska bestämmas då.

• Själva faktumet att jag inte är samma person som jag var för ett år sen.

• Och det faktumet att jag till viss del förändrades för någon annans skull.

• När det är för lugnt får jag panik. Jag är ingen lugn person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0