WHEN SEPTEMBER COMES.

Hej!
Vilken konstig dag det har varit idag. Vet inte varför men det var konstigt.

Solen har i alla fall värmt som attans så det är ju trevligt! Jag som älskar att ha persiennerna nere hela tiden drog t.o.m upp mina, dock fick jag släng ironi när jag efter jag duschat gick topless till byrån för att hämta en tröja vilket resulterade i att jag bjöd grannarna på en titt! Haha well Yoloyolo.

Nu ska jag snart fortsätta städa. Min lägenheten behöver verkligen det. Får ju besök imorn ;) sen vill jag att klockan ska gå så det blir dags för sängen!

Har packat en väska med saker som ska hem, gissa vad jag har i den. Joo massa vitvinssås! Älskar verkligen den. Mmmm mumma.

Men nu ska jag fortsätta städa.
Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0