Why say no, when you can say yes?

Godnatt!
Det här blir sista inlägget idag hörrni!
Hoppas ni inte haft något emot min uppdatering.

Satt innan och kikade igenom mina kontakter. Lägger över telefonnummer m.m till den nya telefonen och så hitta jag några nummer som jag verkligen döpt till "roliga" namn.
Ibland önska man ju att man inte gett ut sitt nummer till vissa människor.. Menmen!

En annan sak jag just kom på var att jag verkligen käkat en massa idag!
Äter ju som en gravid kvinna!
Lät väldigt fel med tanke på "gravid händelsen" förra veckan. Haha

Men det är så jäkla mycket gott här Hemma just nu.
Och mer gott ska det bli!
Tårta och fika när jag åker hem och middagsplaner imorgon.
Livet leker.

Sov gott nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0