YOUR LIES TASTES LIKE SUGAR.

Hej!
Har ni haft något som ni gjort er av med för ni inte trodde ni behövde det längre? Eller helt enkelt inte ville ha, men som ni efter nåt år eller så kommit fram till att ni saknade? Jag har det.
GUD va jag saknar mitt Nintendo Ds!!
Hade typ världens finaste rosa Nintendo och hade så sjukt roliga spel, var kär i mitt Need for speed.
Men bestämde mig i mina mörka dagar som 16 åring(?) för att sälja det och fan, rent ut sagt, va jag saknar det!
Hade spelet Nintendogs och jag saknar t.o.m mina virtuella hundar.

Kom på att jag hade ett gameboy också. Min brors ifs, som han bestämde sig för att ge till nån tjejs lillebror!
Idiot.


Aja!
Hur är det med er annars? Med mig är det bra, är bara sjukt trött! Ska snart ställa mig i duschen och förhoppningsvis vaknar jag till lite då.
Sen ska min kära pappa ringa mig och sen är det dags för sängen! Ska jobba imorgon igen.
Gillar hur mitt liv låter väldigt händelselöst men som sagt, 25%. Det händer en massa jag inte skriver om ;)
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0