Don't call me your girlfriend Mr Brown.

Hej!
Idag vill jag vara hemma och ha 25 grader, sol och hänga på stranden och bara mysa! Istället håller man på att städa medans regnet och åskan stormar utanför fönstret.
Imorn när jag ska sitta på en buss hela dagen (mer eller mindre) ska det va 25 grader och sol här!
Där kan man snacka dålig planering.
Jaja.
Måste ner till Norrköping och fixa med lägenheten och sådär så det är inte mycket till val jag har...

Efter det ska jag möta upp Emilia och fixa inför opponeringen vi har på måndag innan jag åker hem.
Inte långt kvar nu och jag spricker av längtan!

PUSS

• visst börjar packningen arta sig? Gick lite lättare när jag gick och köpte en till väska för alla mina kläder ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0