I even look good in a broken mirror.

Hejhej!
Är nu cirka en timme hemifrån. Lämnade nämligen nyss Herrljunga.
Ska bli så skönt att komma fram för nu börjar min rumpa domna bort! Haha jobbigt. Satte mig på tåget 16.40 och har suttit sen dess så det känns.
Ikväll vet jag inte vad som händer men resten av veckan är så gott som fullspäckad!
Tisdag- ärenden
Onsdag- Göteborg med Jossis, JURASSIC PARK!
Torsdag- nationalfirande med tjejerna
Fredag- träffa Annette!

Och i helgen kanske jag har tid att träffa mina föräldrar också ;) haha!

Hoppas ni mår bra babes, jag mår helt okej. Hungrig som attans men det fixar pappa när jag kommer hem :')
Har varit uppe sen 6.30 så är rätt trött. Fick sova 1 timme innan så det var skönt.
Har ju haft min sista del av min kurs i Stockholm så det känns lite konstigt att inte komma tillbaka.
Men blickar framåt och njuter av nuet!
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0