Let it all go !

Hej!
'!?('€^%}<>###!!??,||]**++€%%
Vilken dålig början jag haft på den här dagen. Blev väckt vid halv sju och sen när jag äntligen somnat om och senare vaknade av mig själv. Hade jag försovit mig! Fick multitaska som attans.
Hann som tur var med tåget till Göteborg och nu sitter jag på tåget tillbaka till Uddevalla med mitt linne.
Ville egentligen åka buss. Älskar verkligen att åka buss och sitta själv och lyssna på musik. Men såklart har västtrafik inga bussar mellan de tiderna jag vill åka. #%%^???!!!##

Och som en rolig liten bonus höll jag på att sätta mig på tåget mot Stockholm.
Varför bloggar jag ens?
Känner mig allt annat än glad idag.
Hörs när jag inte dyker upp på bild när man googlar PMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0