Let's run away and never be found.

Hej!
Hur är det med er? Själv är jag jäkligt trött och nästan äckligt mätt. Har blivit en massa godsaker idag.
Blev t.e.x tårta till prinsessbröllopet.
Idag träffade jag Issa en snabbis. Hade helt glömt bort att vi gjort planer men som tur var så hann vi ses ändå.
Blev att snacka ute i solen och en snabb matbit bestående av pannkakor på lejas. Myyys!!
Imorgon däremot ska jag inte röra mig ur fläcken.
Behöver slappa och fortsätta städa mitt rum. Känns skönt faktiskt!
Sen på måndag tänkte jag åka ner till Göteborg en sväng och fixa en sak.
Sen får vi se vad som händer i veckan. Jag hoppas på toppen väder och bad!

Nu däremot ska jag fortsätta kolla på Keeping up with the Kardashians.
Love that show.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0