The one with everything and nothing.

Hej!
Ni måste verkligen tro att jag varit pms:ig länge eftersom jag inte har skrivit. Men det har jag inte utan har haft fullt upp med att träffa kompisar och hänga hemma innan jag ska åka.
Hänt rätt mycket faktiskt!
But that's in the past.

Imorn ska jag till Torp en snabbis med pappa och köpa en resväska bland annat! Sen på kvällen ska jag ut med finaste tjejerna. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt :)) sen på söndag blir det häng med Issa och på måndag är det dags att börja packa eftersom jag åker på tisdag.
Nu däremot ska jag fortsätta kika på en favvoserie. Ha en toppen kväll hörrni!

• låter bilderna sammanfatta en del som hänt sen jag vart borta! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0