21 mars 2013

Hejhej!
Åh va mysigt det är att vara hemma! Vet inte varför, men det är jäkligt skönt. T.o.m mitt stökiga rum har jag saknat. Jag tror mycket på att ens rum speglar hur man känner sig, mitt rum är som jag skrev stökigt och det är så jag känner att jag är lite nu, i mitt liv. Inget är riktigt på sin plats, det står flyttkartonger och kassar överallt och väggarna är så gott dom tomma på tavlor och annat. Men det ändrar sig, det vet jag, det är bara nu det är lite kaos!
Wellwell
Min första dag hemma spenderade jag i min säng, pluggandes och sen tog jag en välförtjänt paus och träffade mina fina tjejer för en fika. Riktigt mysigt faktiskt!
Imorn ska jag fortsätta plugga men ska ta en paus till och fika med Linn.
Är grymt sugen på en utekväll imorn men ska faktiskt vara duktig och vara hemma och plugga. Måste klara den här tentan!
Men nu ska jag kolla på det sista avsnittet på säsong 2 av Nikita.
Puss på er mina sköna bönor! <3

• Bild från instagram. Följ mig om ni inte gör det redan ;) sloarez heter jag där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0