FACE OF.

Hej!
Jag vet inte riktigt vad som hände med inlägget igår. Skrev nämligen ett men det var bara bilden som publicerades. Knas?
Idag har jag varit på föreläsning samt hämtat Emilias och min uppgift vi gjorde för några veckor sen och vi fick godkänt med goda marginaler. Fick liksom ett Excellent som slutkommentar! Wihoo

Sen åkte jag hem och åt. Är så stolt för jag fick i mig all mat jag lagat! Hoppas det fortsätter, har ju haft noll matlust de senaste dagarna...
Nu ska jag snart käka lite frukt och slötitta på tv, är ledig tills på måndag så får mysa till det lite ;)
Hoppas ni har en bra torsdag, puss!

•Bilden är tagen på NK, så rolig grej att göra tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0