I CAME FOR THE RIDE.

Hej!
Öh ja va hände där liksom? Försvann lite.. Blir så ibland tyvärr! Aja vad har hänt sen sist? Jag åkte hem. Träffade fina vänner, åkte ner till gbg och var ute. Hade verkligen en sjukt rolig fredagskväll på Harry's med tjejerna. Tyvärr gick brandlarmet och vi fick stå ute i kylan ett tag vilket självklart resulterade i att jag blev förkyld och fortfarande är! Så är fortfarande kvar i Ua men ska åka hem på fredag. Måste upp och fixa en massa.
Åh blir så trött på att vara sjuk. Har legat hemma och bara sovit och slappat sen i måndags för har feber så orkar inget annat (meningslöst!) och idag har jag haft världens hosta. F**k my life?
Imorn ska jag däremot försöka ta mig samman och packa, duscha och lite annat inför hemresan.
Hoppas ni mår bättre!
Hörs snart, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0